Oferta

Co oferujemy:

Prowadzenie książki przychodów i rozchodów oraz ryczałtu ewidencjonowanego

  • weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym dostarczonych dokumentów
  • ewidencja zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • sporządzanie deklaracji podatkowych

Prowadzenie ewidencji i rozliczeń VAT

  • sporządzanie rejestrów zakupu oraz sprzedaży
  • rejestracja dla potrzeb VAT oraz aktualizacja zgłoszonych danych
  • rejestracja dla potrzeb VAT oraz aktualizacja zgłoszonych danych
  • kontrola dokumentów dotyczących operacji podlegających rozliczeniu VAT

Prowadzenie ksiąg handlowych - w zakresie zgodnym z przepisami ustawy o rachunkowości

  • weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym dostarczonych dokumentów
  • ewidencja zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz polityką rachunkowości firmy
  • sporządzanie deklaracji podatkowych

Obsługa kadrowo - płacowa pracowników oraz zleceniobiorców

  • sporządzanie umów o pracę, zlecenia, o dzieło
  • sporządzanie list płac
  • sporządzanie rachunków do umów cywilnoprawnych
  • obsługa rozliczeń z ZUS
  • prowadzenie kartotek pracowników
  • sporządzanie deklaracji PIT-4R i PIT-8AR
  • rozliczenia roczne pracowników PIT-11

Pomoc przy uruchamianiu działalnośc

  • pomoc przy wypełnianiu wniosków rejestracyjnych
  • pomoc przy wyborze formy opodatkowania
  • wypełnianie druków zgłoszeniowych ZUS
  • inne niezbędne czynności

Obsługa podatkowa osób indywidualnych

  • sporządzanie wniosków o zwrot VAT od materiałów budowlanych
  • sporządzanie rozliczeń rocznych PIT
  • sporządzanie deklaracji spadkowych
  • pozostałe sprawy indywidualne osób fizycznych

Sporządzanie sprawozdań finansowych, analiz ekonomicznych

  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego (bilans, rachunek zysków i strat, sprawozdanie z przepływów pieniężnych)
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz innych wymaganych przez banki, Urząd Marszałkowski, ubezpieczycieli, leasing
  • sporządzanie bieżących analiz dla kontrahentów zgodnie z ustalonymi wzorami
ZASADY WSPÓŁPRACY
  • Naszą ofertę kierujemy do przedsiębiorców z terenu całej Polski - przewidujemy kontakt osobisty, telefoniczny i mailowy.
  • Przed rozmową prosimy o przygotowanie niezbędnych informacji w celu ustalenia ceny za usługi – jaka jest forma opodatkowania, średnia liczba dokumentów w miesiącu, liczba zatrudnionych pracowników.
  • Najszybciej jak to jest możliwe przedstawimy ofertę cenową, a po jej akceptacji prześlemy projekt umowy do podpisania (istnieje możliwość negocjacji warunków umowy).
  • Po nawiązaniu współpracy odbiór dokumentów od podatnika może odbywać się w siedzibie biura, w siedzibie podatnika lub dokumenty można dostarczać przy wykorzystaniu poczty internetowej, poczty tradycyjnej lub kuriera.